Beste Julie,
Het ontwerp voor de visitekaartjes heb ik aangepast. Een zachtere overgang tussen kleurvlakken en foto.
Tevens heb ik nog een wagenbestickering toegevoegd.
Met een creatieve groet,
DeOntwerper.
Jonge en strakke huisstijl voor tweedehandswagens
- Wedstrijd van: juliebariseau
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 09-10-2019
Datum einde: 24-10-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Beste,
De beachflag ziet er goed en leesbaar uit. Verder valt de zwarte band iets te zwaar uit naar gevoel. Een fris en strak gevoel moet primeren. Alvast bedankt.

Beste Julie Bariseau,
Alvorens ik verder ga met de uitwerking van overige gewenste huisstijltoepassingen, wil ik jou deze eerste aanzet laten beoordelen.
De visitekaartjes zijn dubbelzijdig Full colour bedrukt.
De QR-code rechtsonder werkt makkelijk en is handig voor potentiële klanten.
Ik ben benieuwd naar jouw reactie.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
Beste, onze voorkeur gaat uit naar de rechte hoeken. Verder kunnen de visitekaartjes misschien iets meer wit bevatten? zodat deze er 'fris' en strak uitzien.