Als toevoeging nog een ontwerp van een banner.
Jonge en strakke huisstijl voor tweedehandswagens
- Wedstrijd van: juliebariseau
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 09-10-2019
Datum einde: 24-10-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste, de banner ziet er strakker uit dan de algemene huisstijl. We makan wel geen gebruik van het Opel logo. Kan u tevens een ontwerp voorzien voor beachflags en wagenbestickering aub?

Hierbij mijn ontwerp.
Hartelijke groet,
Tamara
Beste, gevoelsmatig gaat dit voor ons iets te sterk naar de algemene en 'oudere' Opel stijl. Het betreft onze nieuwe tweedehands vestiging, waar we geen gebruik zullen maken van Opel logo's. Kan u het ontwerp wat strakker en 'frisser' laten ogen?