Logo voor Leonie Lindeboom
Hierbij een opzet van het logo. Misschien een tikkeltje gewaagd, met je voornaam op zijn kop, maar creëert wel extra attentie en voor jouw een handvat voor een eerste gesprek!
De 2 'L's of de 2 handen staan symbool voor focussen. Met de 2 disciplines marketing en communicate, richt jij jouw focus op een product of dienst van de opdrachtgever.
Je kent dat beeld wel van b.v. een fotograaf, die met twee handen tegen elkaar een kader of focus maakt, op zoek naar een mooi shot.
Daarnaast refereert het icoon ook aan 'hands-on'.
Extra idee, in plaats van de handen-icoon als illustratie, jouw handen, maar dan als afdruk!
Graag feedback, daarna volgen business card en briefpapier
Vriendelijke groet, Jeroen
Datum start: 17-06-2015
Datum einde: 26-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi, dank hiervoor! Ik vind de gedachte erachter heel leuk maar het logo past niet bij mij. Het is wat te druk. gr Leonie