Beste Jan Posthumus,
Graag ontvang ik uw reactie op deze inzending.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
Logo en huisstijl voor autobedrijf (Groothandel)
Datum start: 05-01-2017
Datum einde: 12-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Jan Posthumus,
Ik zie aan de waardering bij collega Designer Factor dat uw stijl geheel anders is dan ik mij had voorgesteld.
Simpel met een klein vraagteken ;)
Uw favoriete auto reeds verkocht :)
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
Nee, de G-klasse is nog steeds mijn favoriete auto. Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar ik zie de achterklep met het achterwiel plus cover in de afbeelding. Maar misschien is mijn creativiteit er met mij vandoor gegaan.
Ja, dat kunt u ook op die manier zien.
De cirkel (ring van het Mercedes logo) met een draai naar binnen als "J" vorming en het platteau met daarop de G-klasse.
Het is dus niet bedoeld als reservewiel cover met opdruk.
Uw creativiteit is er dus eigenlijk niet met u vandoor gegaan maar
mijn creativiteit is in ieder geval anders dan het Factor Design.
In dat design zie ik helemaal geen G-klasse.
Het is uw smaak die telt en dat is ook goed zo.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper

Geen commentaar