Logo en huisstijl voor communicatiebureau Steno Communicatie
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: stenocommunicatie
- Categorie: Huisstijl
- Totaal budget: € 220.00
- Datum start : 02-03-2011 22:03
- Datum einde : 17-03-2011 22:06
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 33
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Ons communicatiebureau bedenkt en ontwikkelt communicatie: dit kan een website, folder, tekst, campagne of communicatieplan zijn. Wij adviseren over de middelen en voeren de middelen ook uit (totaalpakket), samen met een netwerk van fotografen en vormgevers. Onze producten en diensten zijn in het kort: advies, tekst, ontwerp en organiseren van evenementen.We staan voor: duidelijkheid, kort en krachtig, effectief, simpel en flexibel.
Doelgroep:
Doelgroep kan heel breed zijn. We richten ons op kleine bedrijven, die zelf geen budget hebben voor de duurdere bureaus.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua kleuren denken we aan hardroze en grijs. Het moet een zakelijke, maar frisse uitstraling hebben (niet te ‘meisjesachtig’). Verder moeten de woorden Steno Communicatie erin voorkomen, waarbij Steno eruit springt. Voor de rest laten we het helemaal los en zijn we benieuwd naar jullie creativiteit.
HBGV
-
-
Toelichting van de designer HBGV:
Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn voorstel voor uw logo.
Allereerst wil ik jullie een compliment geven voor de naam keuze, erg sterk!
Een combinatie van selectief luisteren en kort en bondig notuleren om op deze manier sneller tot de kern te komen.
Met deze gegevens heb ik een opzet gemaakt waarin ik de 'o'(met punt) van Steno in de richting zet die ik ik hiervoor heb aangegeven (de punt is hierbij de kern) dit element is ook los bruikbaar en erg sterk en herkenbaar.
Ik ben benieuwd naar uw mening.
Met vriendelijke groet,
Tijs van den Borst -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-