Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn voorstel voor uw logo.
Allereerst wil ik jullie een compliment geven voor de naam keuze, erg sterk!
Een combinatie van selectief luisteren en kort en bondig notuleren om op deze manier sneller tot de kern te komen.
Met deze gegevens heb ik een opzet gemaakt waarin ik de \'o\'(met punt) van Steno in de richting zet die ik ik hiervoor heb aangegeven (de punt is hierbij de kern) dit element is ook los bruikbaar en erg sterk en herkenbaar.
Ik ben benieuwd naar uw mening.
Met vriendelijke groet,
Tijs van den Borst
Logo en huisstijl voor communicatiebureau Steno Communicatie
- Wedstrijd van: stenocommunicatie
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-03-2011
Datum einde: 17-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

