Hallo.
Ik heb even moeten nadenken over het ontwerp. Ten eerste de diverse doelgroepen qua leeftijd. Maar kwam tot de conclusie dat ook
oudere jongeren tegenwoordig jong willen zijn en zich willen identifisren met een jonge moderne uitstraling.
Vandaar een gedurft, opvallend en herkenbaar ontwerp.
Ik heb de eerste twee letters van de naam genomen om hiervan contemporary sumbool te maken.
In eerste instantie als stand-alone met alleen de naam. Zoals u kunt zien is het ook met een extra toevoeging goed te gebruiken
om daar een extra tekst in te plaatsen.
Tevens is de kleurstelling natuurlijk altijd aan te passen.
Groet,
Bert.
LOGO en huisstijl voor een middelgrote Club/discotheek
Datum start: 03-11-2015
Datum einde: 10-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

