Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een Podotherapie praktijk
- Wedstrijd van: petervdwijk
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-06-2012
Datum einde: 29-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ook hier het pompebled, iets subtieler verwerkt in het ovaal. Ik heb hier frissere kleuren toegepast om geen associaties met "vieze-, zweetvoeten" te krijgen. De groene boog staat voor de diverse behandelingen t.b.v. de voeten. Je zou het geheel zelfs als een soort weldadig voetenbad kunnen zien. Genoeg associaties m.b.t. podotherapie dus.

Nu een voetje zonder gat, en een ander font.

Ik heb in het "pompebled" een voetafdruk geplaatst waarin tevens de letter P verwerkt zit. Een voetafdruk alleen vind ik niet herkenbaar genoeg. Ik hoor graag wat u er van vindt!
Gaaf logo. Zou je hem ook eens kunnen maken zonder het gat in de voet? Ik begrijp dat de voet dan geen "P" meer is.