Beste heer/mevrouw v.Velthoven,
Hierbij onze inzending, één logo op verschillende mediauitingen gepresenteerd.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de huidige kleuren in stand te houden,
zodat (zoals u zelf al heeft aangegeven) de herkenbaarheid in stand blijft.
Hopelijk ziet u iets in het ontwerp, en kunt u ons aanwijzingen
geven om het logo nog beter te maken.
Wij zijn vanzelfsprekend erg benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
logo en huisstijl voor een zorggroep
- Wedstrijd van: nvanvelthoven
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 13-04-2012
Datum einde: 06-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

