Geen commentaar
Logo huisstijl voor fotograaf
- Wedstrijd van: Jolanda Zaaijer
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-06-2011
Datum einde: 27-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Jolanda Zaaijer,
Hierbij mijn ontwerp. Ik heb gekozen voor een algemeen beeldmerk. U richt zich voornamelijk op zwangeren en kinderen. Maar mocht het ontwerp te specifiek hierop gericht zijn en u gevraagd wordt voor bijvoorbeeld een bruiloft, kan dit wat vreemd overkomen. Vandaar een logo dat fotografie uitstraalt.
Uw naam staat in een handgeschreven lettertype. Dit geeft het geheel een persoonlijk karakter. Het beeldmerk stelt een draaiende lens voor. De focus wordt hiermee veranderd. Dit komt terug in de pay-off \'focus op fotografie\'. Naast het feit dat focus een term is die gebruikt wordt in de fotografie is het tegelijkertijd een boodschap naar de klant gericht.
De vraag om roze en blauw te gebruiken in combinatie met grijs heb ik toegepast. Het is een frisse en opvallende combinatie. En daarmee is er dan toch de link met zwangerschap en kinderen.
Ik hoop dat mijn ontwerp in de smaak valt. Eventuele aanpassingen zijn op elk moment mogelijk. Ook kan er een vervolgontwerp worden gemaakt voor het visitekaartje en de header. Ik ben benieuwd naar uw mening.
mvg,
estoy