MijnMarketingTeam zoekt logo en huisstijl
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Beste deelnemer,
MijnMarketingTeam is een nieuw op te starten bedrijf, waarbij een team van marketingprofessionals MKB-bedrijven helpt en ondersteund met het uitvoeren en uitdenken van hun marketingactiviteiten.
Dit bedrijf is jong, fris, met jonge professionals. In een logo of huisstijl moet zeker naar voren komen dat het gaat om inzet van een team die direct ingepast kan worden binnen het bedrijf van een klant. Het team bestaat uit meerdere disciplines grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webmarketeers, marketingcoordinatoren, marketing consultants etc.. Daarnaast zoek ik meer naar een symboollogo dan te veel tekst. Ik vind de kleur groen, zoals hier bij BrandSupply op de site gebruikt erg mooi.
Wie heeft goede ideeen? Ik ben benieuwd!
MijnMarketingTeam is een nieuw op te starten bedrijf, waarbij een team van marketingprofessionals MKB-bedrijven helpt en ondersteund met het uitvoeren en uitdenken van hun marketingactiviteiten.
Dit bedrijf is jong, fris, met jonge professionals. In een logo of huisstijl moet zeker naar voren komen dat het gaat om inzet van een team die direct ingepast kan worden binnen het bedrijf van een klant. Het team bestaat uit meerdere disciplines grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webmarketeers, marketingcoordinatoren, marketing consultants etc.. Daarnaast zoek ik meer naar een symboollogo dan te veel tekst. Ik vind de kleur groen, zoals hier bij BrandSupply op de site gebruikt erg mooi.
Wie heeft goede ideeen? Ik ben benieuwd!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
roelo
-
-
Toelichting van de designer roelo:
Geachte PdBruyn,
Bij deze stuur ik u mijn inzending:
Het logo verwijst naar het missende puzzelstuk, het puzzelstuk dat altijd een oplossing biedt, welke zijde er ook gekozen wordt. Het groene geeft een frisse uitstraling en de vormen geven een daadkrachtig karakter.
Met vriendelijke groet,
Roelo -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-