Ook hier is de helderheid in de kleur gezocht , in het lettertype en in een extra spatie tussen de letters van ondernemen en groen. Hier is gekozen voor een schreefloze letter.
Datum start: 08-03-2011
Datum einde: 15-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Kunt u aangeven wat voor type bedrijf u bent? De informatie
is in wezen veel te summier om aan een ontwerp te beginnen.
Hoe typeert u uw bedrijfscultuur? Formeel? Informeel?.
Wilt u vernieuwend zijn of bent u juist meer traditioneel?
Nog een tweede vraag. Heeft het u voorkeur dat het accent op het woord \"helder\" ligt of juist net op de woorden \"groen\" of \"ondernemen\" .

hierbij een 2e poging. De helderheid is hier gezocht in het ranke lettertype en de helderheid van de kleur in de brede streep.

Bij de groene de gebogen lijn gespiegeld
(spannender) en \"in\" wit gemaakt. Beide ontwerpen zijn zo beter op elkaar afgestemd.

Helderheid door heldere lucht, de driehoek
en de ordening in het ontwerp. De golvende
lijn staat voor dynamiek in de natuur en bij het ondernemen.