Nieuwe huisstijl Borish
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
We willen graag een nieuwe huisstijl voor Borish. Borish heeft nu een aantal jaren met dezelfde huisstijl gewerkt en is toe aan vernieuwing. De bedoeling is wel dat de letters van Borish overeind blijven staan, zie bijlage hoe het er nu uit ziet. Wij hebben behoefte aan: een nieuw logo, with complement cards, briefpapier & visitekaartjes.
Bedrijfsomschrijving:
Zie bijlage
Doelgroep:
Borish zijn klanten bestaan voornamelijk uit beursgenoteerde bedrijven of grote merken zoals: ABN AMRO, Post NL, Vimpelcom, Robeco, Mitsubishi, Villa Joep etc. Maar wij zijn een creatief bedrijf dus het moet een zakelijk creatieve uitstraling hebben. Niet te corporate maar ook niet te speels.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De letters van het huidige logo willen wij graag in het nieuwe logo verwerkt hebben. De kleuren van nu mogen terug komen maar dat is geen must. Zolang het maar een verfrissende look & feel krijgt en het een verbetering is van wat het nu is.