Nieuwe huisstijl Borish
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Zie bijlage
Doelgroep:
Borish zijn klanten bestaan voornamelijk uit beursgenoteerde bedrijven of grote merken zoals: ABN AMRO, Post NL, Vimpelcom, Robeco, Mitsubishi, Villa Joep etc. Maar wij zijn een creatief bedrijf dus het moet een zakelijk creatieve uitstraling hebben. Niet te corporate maar ook niet te speels.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De letters van het huidige logo willen wij graag in het nieuwe logo verwerkt hebben. De kleuren van nu mogen terug komen maar dat is geen must. Zolang het maar een verfrissende look & feel krijgt en het een verbetering is van wat het nu is.
Kimberly Schievink
-
-
Toelichting van de designer Kimberly Schievink:
Hierbij mijn inzending, ik ben benieuwd wat u er van vindt!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-