Nieuwe huisstijl Borish

Datum start: 11-11-2013

Datum einde: 18-11-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
Gerda Kuiper

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We willen graag een nieuwe huisstijl voor Borish. Borish heeft nu een aantal jaren met dezelfde huisstijl gewerkt en is toe aan vernieuwing. De bedoeling is wel dat de letters van Borish overeind blijven staan, zie bijlage hoe het er nu uit ziet. Wij hebben behoefte aan: een nieuw logo, with complement cards, briefpapier & visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving


Zie bijlage

Doelgroep


Borish zijn klanten bestaan voornamelijk uit beursgenoteerde bedrijven of grote merken zoals: ABN AMRO, Post NL, Vimpelcom, Robeco, Mitsubishi, Villa Joep etc. Maar wij zijn een creatief bedrijf dus het moet een zakelijk creatieve uitstraling hebben. Niet te corporate maar ook niet te speels.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De letters van het huidige logo willen wij graag in het nieuwe logo verwerkt hebben. De kleuren van nu mogen terug komen maar dat is geen must. Zolang het maar een verfrissende look & feel krijgt en het een verbetering is van wat het nu is.

Designer: Budget Media Budget Media
huisstijl-budget-media-NM3pxl3I

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.