hierbij ons voorstel. de kleur geel hebben we voor de leesbaarheid een tikkeltje donkerder gemaakt. verder oogt het logo warm en menselijk en communiceert het duidelijk dat het gaat om 2 verschillende personen, terwijl door de lettervormen het toch 1 geheel blijft.
het beeldmerkje is een vorm op zich, maar bestaat uit 2 tegen elkaar geplaatste B\'s met het plusteken in het midden.
gr. Roy & Jeanine
Ontwerp de huisstijl voor BouterenDeBoom inclusief logo, visitekaartjes, briefpapier en envelop
Datum start: 06-03-2011
Datum einde: 14-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Jeanine en Roy,
Dank voor jullie inzending. Het lettertype vinden we wel aardig, maar de visual spreekt ons wat minder aan. Zie je niet echt direct dat het om 2 B\'s gaat.
Groet,
christian
Hoi Christian,
bedankt voor je input. in onze visie moet een beeldmerk eigenlijk ook niet te duidelijk zijn. mensen moeten er bij stilstaan, nadenken en zo meer aandacht voor jullie bedrijf krijgen. op deze abstracte wijze associeert het bijvoorbeeld ook met een hart o.i.d.
door het lettertype onderscheidend te laten zijn, kan het echter ook prima weggelaten worden in bovenstaand logo. dan zouden we wel adviseren een ondertitel te gebruiken.
Gr. Roy & Jeanine