Hierbij valt het 'Forma' meer op, en zweeft de paarse cirkel minder door de 'ondersteuning' van het onderste paarse element
Ontwerp een product verpakking voor een dieet merk
- Wedstrijd van: Coen Hertogs
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 17-10-2019
Datum einde: 31-10-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
iets meer identiteit/kleur, waarbij het groen vooral een gevoel van gezondheid oproept
Overigens heb ik bewust gekozen voor een symmetrisch ontwerp, gezien er in een winkel meerdere naast elkaar zullen staan, en zodoende krijg je een symmetrisch repetetief beeld. Symmetrie=balans

nog meer wit en clean ontwerp
voor een meer medische uitstraling, meest cleane uitvoering

Geachte opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwerpvoorstel voor uw verpakking.Ik heb bewust gekozen voor een sobere klinische look, juist om op te vallen in het schap(of waar dan ook) tussen andere produkten. Eenvoud is kracht. Feedback is zeker welkom.
Mvg
Dennis Hartman
Orange Owl Designs
De streepjes voor de vrouwelijke touch en identiteit/herkenbaarheid vh doosje
mocht je het logo op de deksel omgekeerd gepositioneerd willen, dan kan dat uiteraard :-)