Ontwerp logo en huisstijl voor een Bouwadvies bureau dat vernieuwing, en een open en eerlijke communicatie wil uitstraen
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Cees Hofste
- Categorie: Huisstijl
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 07-08-2015 11:18
- Datum einde : 21-08-2015 11:15
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 19
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Missie:
Hofste Bouwadvies is een onafhankelijk (project) adviesbureau, die zijn opdrachtgevers een echt, integrale en duurzame oplossing biedt voor vraagstukken in de breedste zin van het woord op het gebied van bouwkunde en de raakvlakken met installatietechniek.
Het kunnen oplossen van deze vraagstukken maakt Hofste Bouwadvies uniek. Hofste Bouwadvies wil beschouwd worden als bureau dat haar opdrachtgevers als beste door de verschillende fasen van het proces leidt.
Visie:
In de toekomst zal de installatie component in verhouding tot de bouwcomponent alleen maar groter worden in relatie tot de investering. Ook in de onderhoudssfeer. Beide disciplines hebben en krijgen steeds meer raakvlakken. Het is ondenkbaar een gebouw te ontwerpen, uit te voeren of te beheren zonder een integrale benadering. Een integrale dienst aanbieden is de manier om een opdrachtgever ervan te overtuigen vraagstukken door Hofste Bouwadvies op te laten lossen. Dit doet Hofste Bouwadvies in elke fase van het proces, dus van initiatief tot en met de nazorg en het beheer. Tevreden opdrachtgevers komen terug omdat Hofste Bouwadvies integrale kennis heeft.
Hofste Bouwadvies geloof dat, samenwerking, proactief handelen, kennisdeling en kwaliteit de sleutels vormen tot succes.
Succes is het komen tot een maximale prijs – kwaliteit verhouding.
Werkwijze Hofste Bouwadvies:
Projecten moeten worden geleid. Hofste Bouwadvies kijkt vooruit, richt zijn blik op het (eind) doel, in de toekomst.
Hofste Bouwadvies neemt graag het initiatief. Vakkennis is de basis voor een goede start. Openstaan voor vernieuwingen, alternatieven en nieuwe technieken een goed vervolg. Hiervoor kan Hofste Bouwadvies putten uit bijna 30 jaar ervaring.
Waar wordt een project echt beter van? Hofste Bouwadvies weet dat door echt samenwerken, transparantie en kennis delen projecten kortere doorlooptijden kennen en te realiseren zijn met een betere prijs – kwaliteit verhouding. Daar ligt de meerwaarde van Hofste Bouwadvies. Bovendien is het voordeel voor de betrokkene van de samenwerkende partijen dat een project met meer plezier wordt gerealiseerd.
Samenwerken is geen proces, maar zit tussen de oren.
Doelgroep:
De doelgroep zijn professionele opdrachtgevers als woningbouwverenigingen vastgoedeigenaren en aannemers.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleur in het logo Blauw eventueel met nog een andere kleur
tennisloool
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-