Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Hierbij stuur ik u mijn ontwerpvoorstel voor het logo en een vertaling in de bijbehorende uitingen.
Bij het logo heb ik een combinatie willen maken van chique en toch ook wat speels/persoonlijk. Vandaar dat er een combinatie is gemaakt van twee fonts waarbij 'vertroetel' er echt uitspringt. Door de typologie ontstaat er een elegant en compact geheel.
De cheque is dubbelzijdig en wordt gevouwen tot een (bijna) vierkante kaart. De buitenkant is in de bekende bruintint met een wit (doorlopend) vlak. Hierdoor lijkt de bon verzegeld. Alvast een klein detail naar de groene klavers.
De binnenzijde is een frisse combinatie van groene klavers en bruin. De groene kleur zal zowel mannen als vrouwen aanspreken. De klavertjes staan voor geluk, natuur en ontspanning.
Met een strak kader worden de diverse invulvakken netjes gerangschikt. Hierbij is gedacht aan de vouwlijn, zodat deze niet door de tekst zal lopen. Eventueel kan er nog een afbeelding wat meer 'wellness' uitstraalt (zoals nu ook het geval is in het huidige ontwerp), worden opgenomen.
Het ontwerp voor de tassen is ook nu weer strak en eenvoudig, maar daardoor juist zo chique/modern. Het logo komt mooi uit op het witte vlak. Eventueel zou onderaan nog ruimte zijn voor de slogan 'een heel relaxed cadeau'. De afbeelding komt weer terug in de zijkanten van de tas. Dit geeft een bijzondere look.
Het is wel wat anders dan u nu heeft, maar ik denk dat het past bij het gevoel van wellness: luxe met een persoonlijk karakter. Ik ben dan ook erg benieuwd naar uw reactie. Uiteraard zijn aanpassingen altijd mogelijk.
mvg,
estoy
P.S. De gebruikte afbeelding van de tas is ter illustratie en maakt geen deel uit van het ontwerp. De afbeelding van de klavers moet nog aangeschaft worden (voor eigen rekening, maar dit is slechts een paar euro) Ook hier kan nog worden gekozen voor een andere afbeelding.