Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Dennis, de transparante ´bogen´ doen ons een beetje denken aan een verouderd design element, zo was is het al jaren te zien in microsoft powerpaint. Het past niet echt binnen het strakke-platte design waar wij aan denken. verder vinden wij het wel mooi op het visitekaartje, maar dat ter zijde. Verder vinden we bij het logo de UPSV in het geel niet erg mooi en zouden we dit liever groen zien net als de rest. We zijn benieuwd naar verdere herzieningen.

Geen commentaar
briefpapier, misschien watermerk nog weghalen...

Geen commentaar
voor- achterkant briefpapier, voor- achterkant visitekaart en envelop

Geen commentaar
Hierbij met aangepast font nog wel met schreef maar ietsjes strakker, ook even het logo aangepast en de huisstijl wat transparanter gemaakt. ben weer benieuwd!

Geen commentaar
We zijn niet zo'n fan van de tekst rond het logo, dit geeft ons een beetje de indruk van een "stempel" en neemt de charme die het logo heeft weg. Dit omdat het logo niet meer alleen staat. De tekst los naast of boven/onder het logo is misschien een betere optie, kijk bijvoorbeeld op psgroningen.nl

Geen commentaar
Het lettertype dat gebruikt wordt op bijvoorbeeld het visitekaartje vinden we niet echt modern/strak genoeg, het is echter wel klassiek. Daarnaast moeten de kleurcodes zoals in de beschrijving gegeven wel terugkomen, maar iets subtieler (bijv. d.m.v. transparantie) zou waarschijnlijk mooier en moderner staan.

Geen commentaar
Hierbij mijn voorstellen voor diverse gestileerde logo's met een bijpassende huisstijl ben benieuwd naar uw reactie! Mvgr Dennis Veeken, OnwijsReclame.nl
Beste Dennis, het ontwerp ziet er erg goed uit en we zijn erg fan van het ontwerp. Echter bedoelden wij met "Het logo zal hetzelfde blijven" dat het logo uit het EPS bestand gelijk zal moeten blijven, aangezien dit al 120 jaar oud is. Dat neemt verder niet weg dat we het herziene logo erg mooi vinden. Daarnaast zouden we graag een element van geel terugzien in het ontwerp. We zijn benieuwd naar eventuele herzieningen.

Geen commentaar
Het logo zelf moet dus niet gewijzigd worden. Geld ook voor de rest van de ontwerpen.
het logo mas dus niet worden gestileerd? de meeste bedrijven doen dit ook dit is helemaal niet erg ;) kijk maar eens: http://www.shell.com/global/aboutshell/who-we-are/our-history/history-of-pecten.html
maar ik zal de originele eps ook even gebruiken in de huisstijl kijken hoe dat wordt
Nee dit doen we niet vanwege het traditionele karakter van de vereniging, er zijn nog maar een paar onderdelen zo oud als het ontstaan en deze willen we graag behouden, hoe lastig dit design technisch ook is... overigens wel complimenten voor het gestileerde logo, hij viel bij ons allemaal erg in de smaak. We zijn erg benieuwd!

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar