Beste Pieter,
Hierbij een aantal varianten van het 1ste ontwerp.
Groeten,
Michael Greaves
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Logo met de muntjes vind ik het mooist (vrolijk), alleen gebruik ik juist geen munt-geld in mijn vakgebied.

Geachte heer Pieter Poorthuis,
Hierbij mijn ontworpen logo voor uw bedrijf en haar diensten. Zoals u ziet heb ik een strakke illustratie/beeldmerk toegevoegd. Naar mijn mening heeft dit een meerwaarde. U vergroot hiermee de herkenbaarheid en u bent meer onderscheidend. Het stelt een munt en een pas voor. Verder heb ik uw gewenste kleuren toegepast in combinatie met een grijstint, wat naar mijn mening beter is dan 1 kleur. Kan je later ook meer mee in je huisstijl. De typografie is een klein beetje speels, maar toch zeer zakelijk - wat past in deze tijd.
Ik hoop op uw interesse.
Groeten,
Michael Greaves
Ik vind het een mooi logo, maar iets te 'oudbollig'. Ik kan alleen niet de vinger leggen op wat het oudbollig maakt..