Een tweede meer 'organisch' voorstel voor een vistekaartje (met middenvouw)
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Interessant.. Mooi beeldmerk, alleen kan ik het niet relateren aan mijn markt (banken, creditcards, contactloos betalen, mobiel betalen, etc).
Met meer 'organische vormen' (zoals gevraagd) dacht ik er goed aan te doen. 't Blijft een soort tombola. Helaas mijn tijd voor dit projectje is op.

Geen commentaar
Leuk beeldmerk, ook strak neergezet, maar ik vind het iets te saai. Van mij mogen er meer organische vormen in.