Geen commentaar
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



the logo is meant to represent the combinations that are used to find a personal solution for the customer. i have used the P = C as a medium to show this. The the c inside the p representing care and thoughtful decisions.

sorry wrong spelling...
Visite-kaartje mag iets meer vulling hebben.
Stelt het beeldmerk nog iets voor?

Geen commentaar

logo/huisstijl en visitie-kaartjes
Te saai, te zakelijk ontwerp. Ik zoek een zakelijk ontwerp met organische vormen.