Geen commentaar
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Kleuren zijn inderdaad iets te licht. Ik vind de kleur wel iets aparts hebben, en dat trekt me wel. Maar ik ben ook benieuwd naar een blauwe variant.
Wat ik me ook afvraag is wat het beeldmerk is.
Groeten, Pieter
Hallo Pieter,
Super dat je reageert op mijn ontwerp. Waarom de kleur veranderd weet ik ook niet. Als je op één van de plaatjes klikt zie je een vergroting en dat is de werkelijke kleur die ik eraan gegeven heb. Maar ik geeft toe nu ik deze kleur zie, zie ik er wel wat 'werelds' in een uitbreiding of een vergroting .
De hoofdletter 'P' en het cirkeltje erom heen zijn bedoeld als beeldmerk. Het cirkeltje is bedoeld als toekomst, je ziet dat de cirkel verloop. Door het waterverf effect lijkt het net alsof het groeit dat het altijd doorgaat. Dit was mijn idee erachter en daarom zit het om de letter P van Poorthuis.
Groeten Maartje

Geen commentaar
De kleuren zijn bij het uploaden 'lichter' geworden. Als u op het logo en / of visitekaartje klikt ziet u de werkelijke kleur.