Hierbij nog varianten.
Graag zou ik uw mening hierover willen horen.
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind de variant links-boven het mooist. Toch is het beeldmerk niet precies wat ik zoek.. ik vind het iets te 'gemaakt', te concreet. Het beeldmerk zou iets abstracter kunnen. En ik krijg een associatie met het Duitse grune punkt beeldmerk.

Hierbij de nieuwe schetsen voor het visitekaartje. De keuze van het logo vond ik ook het beste.
De achterkant heb ik wat speelser aangepakt. Het logo komt ook in grijstinten sterk over, te zien bij de laatste schetsen.
Ik hoor graag van u zodat ik verder kan!
Vriendelijke groet,
Anouk Stoffels
Geen commentaar meer??

Hierbij de vernieuwde versie. Ik heb voor een subtieler lettertype gekozen, zoals u had aangegeven.
Ook zit er een kleine opzet bij voor een visitekaartje. Alles in het midden gecentreerd, strak en stijlvol.
Ik hoor graag van u!
Mooi beeldmerk. Logo met 'Poorthuis Consultancy' ernaast vind ik het best in balans.
Donkerblauwe achterkant vind ik te te donker. Bovendien wordt het geheel een beetje 'karig'. Andere mooie ontwerpen (bijv. van flinq en Mireille den Hartog) zijn een stuk voller.

Hierbij twee variaties van mijn beleving van uw toelichting. Beide schetsen laten een proces zien. De eerste heel duidelijk door de pijlen, de tweede is gericht op de letters.
De slagschaduw maakt het nog belangrijker en zakelijker.
Juist door de kleur grijs en blauw te gebruiken communiceert het zakelijk en serieus.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Anouk
Beeldmerk rechtsboven vind ik mooi. Vooral omdat het beweging aangeeft.
Lettertype mag iets stijlvoller. Wellicht smallcaps, of hetzelfde als wat mireille den Hartog gebruikt.
Oke, dan ga ik met dat ontwerp verder. Nu kan ik me ook concentreren op het visitekaartje. U ziet snel iets!