Rebranding van een sportmerk

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Rogelli Sportswear
  • Categorie: Huisstijl
  • Totaal budget: € 479.00
  • Datum start : 09-11-2016 13:22
  • Datum einde : 23-02-2017 23:45
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 66
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor Rogelli Sportswear zijn wij op zoek naar een huisstijl die aansluit bij onze doelgroep. Waar wij voor staan is plezier tijdens het sporten, onze slagzin is momenteel: Enjoy the Distance.

Het logo en de kleur hiervan is de leidende draad en moeten worden meegenomen in de verschillende ontwerpen. Verder staan wij open voor alle creatieve idee.

Verras ons met een design die wij kunnen gebruiken bij hardcopy materiaal, maar ook door kunnen vertalen naar de online wereld zoals social media en de website.

We hebben het logo toegevoegd evenals een recente afbeelding van onze collectie om een beeld te geven van het merk en de kleding.

LET OP! We zijn niet op zoek naar een logo-ontwerp maar juist een corporate huisstijl die aansluit op de sportieve uitstraling van Rogelli Sportswear. Bijgevoegd het logo en een link naar de laatste catalogus. https://issuu.com/rogellisportswearbv/docs/cycling_2016_digital


_______________________________________________________

We are looking for a new corporate identity for Rogelli Sportswear, which is in line with our audience. We stand for pleasure during work outs. Our slogan is currently: Enjoy the distance.

Our logo and corporate colour is leading and must be taken into account during the design process. Furthermore we are curious for out of the box creative ideas.

Surprise us with a design which we can use with hardcopy material, but which we can also transform for the online community like social media and our website.

We have added our brand logo and a current corporate catalogue which you can use for inspiration. https://issuu.com/rogellisportswearbv/docs/cycling_2016_digital


Please be aware that we are not looking for a new logo but a new corporate design which will fit the sportive attitude which the company carries.

Bedrijfsomschrijving:

Het sportkledingmerk Rogelli heeft hoogwaardige functionele kledinglijnen met bijbehorende accessoires voor onder meer de wieler-, Fitness- en hardloopsport.

Er wordt dankbaar gebruik gemaakt van de kennis en ervaringen van topsporters om het ontwerp van de kleding zo efficiënt mogelijk aan te laten sluiten bij de hoge eisen van de topsport.

Rogelli, een merk dat tot de verbeelding spreekt en die verbeelding ook waar maakt.

Doelgroep:

-Familie georiënteerd; het grootste gedeelte zit in een relatief hoger leeftijd segment van 35 tot 55 jaar.

- Gezelligheid en plezier zijn belangrijk om te ontspannen je weer opnieuw op te laden. (Recharging)- Geld is belangrijk, er moet vaak ook nog voor een gezin gezorgd worden.

- Onze doelgroep vindt het belangrijk dat de kleding er mooi uitziet en goed zit, want van een goed design wordt je ook vrolijk.

Wouter is een eigen ondernemer en werkt heel hard om zijn familie te onderhouden. In het weekend zorgt hij dat hij met zijn gezin leuke dingen kan gaan doen en natuurlijk nog even tijd maakt voor zijn vrienden. Vaak doen de vrienden dit door samen te gaan sporten, dan praten ze volluit over de dagelijkse gebeurtenissen binnen hun gezinnen en natuurlijk over het werk. Na het sporten nemen ze nog even een gezellig afzakkertje, waardoor de grootse sport verhalen vaak weer op tafel komen. Thuisgekomen ploft hij op de bank en kijkt hij samen met zijn dochter naar haar favoriete film.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw
Bijgevoegd logo

Art32
  • Huisstijl # 666318 voor Rebranding van een sportmerk wedstrijd Klacht indienen
    1. Rogelli Sportswear zegt :

      Hi Art, We are not looking for a logo. We are looking for a corporate design.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Huisstijl # 666087 voor Rebranding van een sportmerk wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Huisstijl # 665866 voor Rebranding van een sportmerk wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network