Hierbij mijn voorstel voor jullie huisstijl. Ik heb gebruik gemaakt van zachte, warme houtskleuren en elementen van het logo (die ik trouwens omgezet heb naar een herschaalbare eps, vectorafbeelding). Het bestaat uit 2 pantone kleuren, waardoor jullie drukwerk een pak goedkoper wordt.
Ik begrijp dat er gesproken werd van bloemtjes en vele kleuren als ornamenten in de huisstijl. Dat heb ik bewust niet gedaan, want volgens mij wordt dan de gevaarlijke lijn tussen kindvriendelijk en kinderachtig bewandeld.
Ik bedoel dit niet op een oneerbiedige manier, maar met de beste belangen als vormgever in functie. Hoewel het ontwerp kinderen moeten kunnen aanspreken, mag het niet nefast zijn voor het zakelijke aspect van jullie activiteiten.
Vzw met miniatuur therapiepaardjes zoekt huisstijl voor alle communicatie
Datum start: 13-02-2014
Datum einde: 08-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

