oke, ik heb de uil op de voorkant van het viskaartje toegevoegd in de lijn van het briefpapier. Om echt onderschied te maken in de verschillende disiplines die jullie uitvoeren ga ik voor drei verschillende kleuren op de achterkant. Voor de klant meteen herkenbaar maar voor jullie ook. Daarnaast zoals ik al eerder zei kan je met die kleuren iets doen op de website en nieuwsbrief
Adviesbureau zoekt fris & zakelijk visitekaartje
- Wedstrijd van: kaisermedia
- Categorie: Illustratie, Tekening, Kledingopdruk
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 31-03-2015
Datum einde: 17-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik zou er voor kiezen om de uil weg te laten. Deze kan goed in uitingen als de website en nieuwsbrief maar vind ik op een visitekaartje niet passen of staat hij bij jullie ook op het briefpapier en envelop? Meestal komt dat op correspondentie materiaal niet voor. Daarom laat ik hem weg en voeg ik een tweetal kleuren toe. De kleuren staan voor de drie verschillende markten. Deze kleuren kan je vervolgens ook weer terug laten komen op je website en nieuwsbrief zodat de lezer meteen kan scannen wat hij wil lezen iets over belastingkantoren of wooncorporaties.
Feed back en reacties zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio
Beste Mireille,
Ja de uil komt inderdaad op alle uitingen voor en we willen hier graag consistent in zijn. Het liefste nemen we hem dus wel mee in het visitekaartje.