Hallo,
Hierbij mijn aangepaste tweede voorstel. Ik hoop dat jullie enthousiast zijn.
Mvg, Denise
Designers Champions League design voor start up
- Wedstrijd van: GalaGo
- Categorie: Illustratie, Tekening, Kledingopdruk
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 02-12-2021
Datum einde: 09-12-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedenavond,
Hierbij mijn voorstel. Ik heb een duidelijke en herkenbaar beeldmerk gemaakt van het hoofd van het diertje. Ik heb de kleur blauw toegevoegd om het een zakelijke uitstraling te geven. De letters zijn wat afgerond en geven hierdoor een speelser effect.
Mvg, Denise
Hallo Denise,
bedankt voor je voorstel. Er zijn in korte tijd al redelijk veel inzendingen binnen gekomen, en om overzicht te kunnen houden selecteren we alleen de betere inzendingen om mee verder te gaan. Zoals je ziet ben je dus door naar de knock-out fase. We willen net als bij de anderen die door zijn zeker weten dat we het maximale eruit halen bij je, maar er is een basis om mee verder te kunnen.
Iedereen die door is heeft de tip gekregen om in het logo een link te leggen met de food-sector, met als voorbeeld gegeven een vork om erin te verwerken. Diegene hebben ook allemaal voor een vork gekozen, maar indien je zelf een beter idee hebt, waarderen we ook eigen inspiratie of ideeën. We zijn betrokken in vrijwel alle food producten dus het speelveld is ruimer dan alleen de besteklade. Maak je niet te druk om de kleuren, dat kan op het einde worden afgestemd daar kijken we voor nu even doorheen.
Tenslotte, de tweede G in GalaGo dient een hoofdletter te zijn, omdat het woordje 'Go' weer verwijsd naar het feit dat wij voor andere bedrijven afreizen naar verre markten. In die markten hebben wij als GalaGo maar twee doelen: OPVALLEN en standbezoekers lokken, om deze vervolgens te VERBINDEN met onze klanten in de FOOD-sector. Verder is er een inzending waarin het hartvormige neusje omgekeerd is. Het geeft het beestje een net wat stoerdere look zonder dat hij zijn aaibaarheid verliest. De herkenbaarheid zonder teveel poespas is goed in balans.
Ik heb het volste vertrouwen dat je aan de hand van deze instructies in staat zal zijn om tot mee te kunnen doen met de inzendingen die we tot dusver hebben ontvangen. Succes!