krachtige beeldmerk voor bestaande logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: I1385680
  • Categorie: Illustratie, Tekening, Kledingopdruk
  • Totaal budget: € 165.00
  • Datum start : 13-12-2012 09:53
  • Datum einde : 27-12-2012 09:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 23
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben uitermate tevreden met het bestaande logo maar ik mis nog een krachtige beeldmerk die ik bijvoorbeeld ook als favicon zou kunnen gebruiken.

Qua uitstraling bij voorkeur geen voor de hand liggende hartjes en huisjes.
Beeldmerk mag meer gericht zijn op geheugenstoornissen zoals dementie en/of om een samenwerkings verband tussen cliënt, familie, zelfstandige zorgverleners of andere professionele samenwerkingspartners.

Bedrijfsomschrijving:

Website is te zien op www.liever-thuis.nl.

Hoofddoel is enerzijds mantelzorgers van cliënten met dementie of andere geheugenstoornissen in contact brengen met zelfstandige zorgverleners.

Hoofddoel anderzijds is het organiseren van een samenwerkingsverband tussen zelfstandige zorgverleners in de vorm van een zelfsturend team.

Doelgroep:

senioren

mantelzorgers met een dierbare die geheugenstoornissen (dementie) heeft

Kleuren, favoriete logo's, must haves

huidige basis logo is goed, ben meer op zoek naar iets extra's

kleuren: pantone 695U en/ of pantone 7459 U

Budget Media
  • Illustratie, Tekening, Kledingopdruk # 151925 voor krachtige beeldmerk voor bestaande logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Nog een voorstel ...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Illustratie, Tekening, Kledingopdruk # 150397 voor krachtige beeldmerk voor bestaande logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Ook kunnen we een favicon .ico maken voor u.



      Mvg Mark

    2. I1385680 zegt :

      Hallo Mark,

      Ik heb even de tijd genomen om de beeldmerk te laten bezinken. Vind de abstracte poppen heel strak en mooi maar ik heb toch behoefte aan een toelichting. Waarom 2 poppen, waarom de kleine pop boven en de grote pop beneden, wat is de link met dementie of met een samenwerkingsverband?

    3. Budget Media zegt

      samen werking begint bij jong naar oud dus de jongeren helpen de ouderen, vandaar het kleine (jongere)poppetjes die achter de oudere(grote poppetje) staat dat was de gedachte die erachter is.

      Mvg Mark

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network