krachtige beeldmerk voor bestaande logo

Datum start: 13-12-2012

Datum einde: 27-12-2012

Totaal budget: € 165.00
Nieuwste inzending
Book cover
Rianne-green

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben uitermate tevreden met het bestaande logo maar ik mis nog een krachtige beeldmerk die ik bijvoorbeeld ook als favicon zou kunnen gebruiken.

Qua uitstraling bij voorkeur geen voor de hand liggende hartjes en huisjes.
Beeldmerk mag meer gericht zijn op geheugenstoornissen zoals dementie en/of om een samenwerkings verband tussen cliënt, familie, zelfstandige zorgverleners of andere professionele samenwerkingspartners.

Bedrijfsomschrijving


Website is te zien op www.liever-thuis.nl.

Hoofddoel is enerzijds mantelzorgers van cliënten met dementie of andere geheugenstoornissen in contact brengen met zelfstandige zorgverleners.

Hoofddoel anderzijds is het organiseren van een samenwerkingsverband tussen zelfstandige zorgverleners in de vorm van een zelfsturend team.

Doelgroep


senioren

mantelzorgers met een dierbare die geheugenstoornissen (dementie) heeft

Kleuren, favoriete logo's, must haves


huidige basis logo is goed, ben meer op zoek naar iets extra's

kleuren: pantone 695U en/ of pantone 7459 U

Designer: Budget Media Budget Media
illustratie_tekening_kledingopdruk-budget-media-QoS1N3NA

Budget Media Budget Media

Nog een voorstel ...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
illustratie_tekening_kledingopdruk-budget-media-CSNo8cKG

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Ook kunnen we een favicon .ico maken voor u.



Mvg Mark

I1385680I1385680

Hallo Mark,

Ik heb even de tijd genomen om de beeldmerk te laten bezinken. Vind de abstracte poppen heel strak en mooi maar ik heb toch behoefte aan een toelichting. Waarom 2 poppen, waarom de kleine pop boven en de grote pop beneden, wat is de link met dementie of met een samenwerkingsverband?

Budget Media Budget Media

samen werking begint bij jong naar oud dus de jongeren helpen de ouderen, vandaar het kleine (jongere)poppetjes die achter de oudere(grote poppetje) staat dat was de gedachte die erachter is.

Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.