1234 AB

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Huibregtsen
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 23-11-2012 17:21
  • Datum einde : 07-12-2012 17:19
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 29
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De Publieke Zaak is een vereniging,die zowel bottom-up versterking van onze maatschappij voorstaat als fundamentele revisie van ons politiek bestuurlijk systeem. Zie websites www.Publiekezaak.nl; www.slinger.nu; www.thefactclub.nl en www.denationaledialoog.nl.
Het komende jaar willen wij een groot en groots project op gang brengen, waarbij burgers, verenigingen, federaties en ondernemingen uitgedaagd worden om maarschappelijke verantwoordelijkheid te claimen voor één of meer postcodes. Deelnemers krijgen een licentie om niet van ene jaar om hun visie op maatschappelijke verantwoordelijkheid in het door hen gekozen gebied zichtbaar te maken, waarbij zij de vrijheid hebben om de nadruk op bepaalde aspecten van maatschappelijke verantwoordelijkheid te kiezen.

Het hele project wordt multimediaal ondersteund, waarbij een centrale website met chat mogelijkheden voor elke postcode en een wekelijks TV programma een belangrijke rol vervullen. 1234 AB is een werktitel, die nog veranderd kan worden. Hoewel dit een voorbeeld postcode is staat AB in het bijzonder voor Actieve Burger als een moderne term voor vrijwilliger. Het beeld merk moet dus op een of andere manier zichtbaar maken, dat burgers zelf actief worden in hun omgeving, die zowel fysiek, dus als postcode, maar ook naar onderwerp kan zijn afgebakend. Zo is het goed denkbaar dat organisaties als van Harte Resto, Leger des Heils en vele anderen ook een actieve rol gaan vervullen.

Hetbeeldmerk moet uiteindelijk ook internationaal gehanteerd kunnen worden

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Tjeerd van der Velde vormgeving
  • Logo # 146050 voor 1234 AB wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn deelname. De visie achter het concept is de burger die een actieve rol moet spelen. Als symbool hiervoor staat deze rode drukknop, druk nu op de knop en onderneem actie! Deze symboliek is opvallend en herkenbaar, en goed toe te passen in multi mediale middelen als website en tv, door het interactieve aspect van een drukknop.

      Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,

      Met een creatieve groet,

      Tjeerd van der Velde

    2. Huibregtsen zegt :

      Het is mooi, maar ik heb een vergelijkbar ontwerp met meer dynamiek. Dank

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network