buizerd en een boek dat school of studie beschrijft
4Vita begeleidt hoogbegaafde kinderen hun ouders en scholen
- Wedstrijd van: MariskaHeerspink
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-06-2021
Datum einde: 23-06-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind het een mooi logo, maar het legt de nadruk op studie i.p.v. op de persoonlijke ontwikkeling.

Geen commentaar

hoe zit het met deze verandering? Ik heb de buizerdhoek leuker gemaakt,

een buizerd en mensen beschrijven genegenheid
Erg mooi maar nog iets te zakelijk. Hij mag wel zakelijk zijn, maar het is ook werken met kinderen. Misschien dat de buizerd iets minder hoekig kan waardoor het er speelser/liever uit ziet.