A buzzy B is a happy B
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Pakkend en verfrissend logo dat veelzijdigheid en creativiteit uitstraalt. Om de veelzijdigheid te benadrukken is het concept van een bijenkorf interessant maar er hoeft niet specifiek een 'bij' bij ;- ). Ook is de rubik's cube een leuke, door elke keer een andere draai eraan te geven ontstaat er een nieuw plaatje. En dat is wat Happy-B zal gaan doen voor de opdrachtgevers. Het logo kan/mag ook een onderdeel zijn van de rest van de huisstijl (lees bijenkorf) (website, business card etc)
Bedrijfsomschrijving:
Happy-B is een startend full-service marketing communicatie bureau. Happy-B levert ideeen, concepten en uitvoering op het gebied van consumenten marketing en promoties.
Doelgroep:
De kleinere (retail) organisaties die niet een volledig marketing team heeft zitten maar juist 1 verfrissend persoon alles wil laten doen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
harde, sprankelende en primaire kleuren.
Identity Factory
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-