A buzzy B is a happy B
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Happy-B is een startend full-service marketing communicatie bureau. Happy-B levert ideeen, concepten en uitvoering op het gebied van consumenten marketing en promoties.
Doelgroep:
De kleinere (retail) organisaties die niet een volledig marketing team heeft zitten maar juist 1 verfrissend persoon alles wil laten doen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
harde, sprankelende en primaire kleuren.
yoshi
-
-
Toelichting van de designer yoshi:
Wederom hartelijk dank voor de feedback :-) Zelf geloof ik wel in de kracht van less is more en ben ik niet zo van het gebruik van veel kleuren, echter blijft dit logo ook in twee kleuren erg sterk. Je kunt hiermee de nadruk ook op een bepaalde klemtoon leggen. Ik heb een nieuwe versie upgeload, waarbij het logo uit twee kleuren bestaat. Deze kleuren heb ik gekozen naar aanleiding van je bijlage.
Ik zie je reactie graag opnieuw tegemoet! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoshi:
en hierbij een volledig uitgewerkte huisstijl.
ook hiervoor geldt dat er diverse mogelijkheden zijn v.w.b. positionering e.d. (rechts uitgelijnd / links uitgelijnd / gecentreerd / tekst boven / tekst onder etc.) -
lrbrandel zegt :
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoshi:
Bijgaand een eerste opzet voor het visitekaarte. uiteraard zijn er een hoop mogelijkheden v.w.b. positionering e.d., dus het is natuurlijk aan te passen naar uw wens. Ik hoop dat het u in elk geval een idee geeft voor de toepasbaarheid van het logo.
Zoals ik eerder al aangaf, kan elke gewenste kleur worden toegepast op het ontwerp. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoshi:
Beste opdrachtgever,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ben blij om te horen dat mijn ontwerp toch uw aandacht heeft getrokken. Het is inderdaad anders en zeker geen standaard logo ontwerp. Maar dat is ook de kracht. Wanneer mensen uw logo hebben gezien, zullen ze het zeker onthouden.
Hierbij een versie waarbij ik het verbindingsstreepje heb toegevoegd (excuus voor de schrijffout!).
Omdat u aangeeft het lastig te vinden dit vertaald te zien in een huisstijl zal ik ook hiervoor iets voor u uitwerken.
Hartelijke groet! -
lrbrandel zegt :
Geeft niets wbt het streepje, fijn dat je het erin hebt verwerkt nu, je geeft aan dat verschillende kleuren mogelijk zijn, ik vindt dat lastig, heb je het bestand gezien dat bij de projectomschrijving zit, de stijl zou daarop aan moeten sluiten. Zit de kracht wat jou betreft in het gebruik van 1 kleur of zou een tweede toevoeging ook mogelijk zijn? Denk wel dat Rood nu iets teveel CocaCola-gevoel doet opbrengen (wel lekker bruisend ;-))
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoshi:
Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn eerste inzending voor uw nieuwe logo.
Een sterk typografisch, origineel en herkenbaar ontwerp. Uiteraard kan elke gewenste kleur op het ontwerp toegepast worden.
Uw feedback zie ik graag tegemoet.... -
lrbrandel zegt :
Heel anders dan de andere maar het pakt me wel, ik vindt het alleen lastig om dit vertaald te zien in een huisstijl.
Overigens is de naam met een koppelteken, Happy-B, misschien kun je dat ook nog aanpassen? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-