A buzzy B is a happy B

Datum start: 28-06-2011

Datum einde: 12-07-2011

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Pakkend en verfrissend logo dat veelzijdigheid en creativiteit uitstraalt. Om de veelzijdigheid te benadrukken is het concept van een bijenkorf interessant maar er hoeft niet specifiek een 'bij' bij ;- ). Ook is de rubik's cube een leuke, door elke keer een andere draai eraan te geven ontstaat er een nieuw plaatje. En dat is wat Happy-B zal gaan doen voor de opdrachtgevers. Het logo kan/mag ook een onderdeel zijn van de rest van de huisstijl (lees bijenkorf) (website, business card etc)

Bedrijfsomschrijving


Happy-B is een startend full-service marketing communicatie bureau. Happy-B levert ideeen, concepten en uitvoering op het gebied van consumenten marketing en promoties.

Doelgroep


De kleinere (retail) organisaties die niet een volledig marketing team heeft zitten maar juist 1 verfrissend persoon alles wil laten doen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


harde, sprankelende en primaire kleuren.

Designer: lilian lilian
logo-lilian-X8AFzgCe

lilianlilian

Ik had zelf een boom voor ogen. Ik heb hier nog een variant met blauw en rood

Groetjes

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lilian-SAPUSEE4

Geen commentaar

lrbrandellrbrandel

is het een boom of een angel? qua kleuren gaat mijn voorkeur uit naar rood en blauw, zie bijgevoegd bestand in de project omschrijving

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.