Geen commentaar
Aanpassing huidig logo tuinarchitect en twee logo's voor twee nieuwe webshops
Datum start: 12-01-2012
Datum einde: 26-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Bedankt Petje, mijn eerste reactie is dat het iets te voor de hand liggend is. Ook heb ik niet echt het gevoel van vernieuwing. Chic is het naar mijn idee in dit geval voornamelijk door de achtergrondkleur. Hoop dat jullie er wat mee kunnen. STIJLTUINEN liever aan elkaar in dit geval.
Dat geeft wat meer rust in het geheel. Ook zit er naar mijn idee geen verhaal achter de logokeuze. Kleuren voelen wel goed. Succes weer!
Dankje voor de feedback heb drie andere vectors gemaakt
hoop dat die iets meer in de richting komen
mvg petje