Geen commentaar
ADVIDI - aanpassen van bestaande logo
Datum start: 22-12-2014
Datum einde: 31-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze is voor mijn gevoel nog meer in balans, en mijn favoriet :)
Zou je nog wat feedback kunnen geven waarmee ik aan de slag kan gaan, ik denk namelijk dat dit logo al een stap de goede richting op is.

Geen commentaar
Ik heb geprobeerd het zwarte streepje vloeiend over te laten gaan in de curve! Dit zorgt ervoor dat het logo meer een samenhangend geheel wordt! (hierbij een aantal kleurvarianten)Ik hoor het wel!
Mvg,
Menno v. M
Als ik het stukje ook blauw zou maken zou er AD Vidi staan en dat lijkt me niet echt de bedoeling?

Geen commentaar
Nice ik vind het idee dat de 'tail' de a en de D zou voorstellen erg sterk. Ik vind alleen het zwarte 'streepje' van de D niet zo mooi. Zou je hier nog wat variaties op kunnen maken? (weglaten?, zelfde kleur?)
Oke bedankt voor de feedback, u hoort nog van me!

Geen commentaar