Uitvoering in donkerblauw...
ADVIDI - aanpassen van bestaande logo
Datum start: 22-12-2014
Datum einde: 31-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bedankt voor de boordeling. Hetzelfde logo...maar om te vergelijken nu de bovenkant van de A open gemaakt waardoor er 2 losse elementen ontstaan.
Ik heb de basisvorm van jullie beeldmerk exact zo aangehouden. Is het een optie om deze enigszins aan te passen in een nog meer soepele lijn/ beweging?
Graag feedback, groet,
Wim

Geen commentaar

Dag...,
hierbij mijn ontwerp. Ik heb de vorm van de tail exact zo gelaten zoals deze was met uitzondering van de kleur en de stand. Door deze iets te draaien en te in combineren met een deel van de A is er toch een duidelijke A ontstaan. De A lijkt mij ook de meest aangewezen letter omdat het het begin van de naam is en omdat de A nadruk krijgt in de vorm van het begin van iets en/of A-merk.
Het is ook een optie om een verlooptint toe te passen waardoor de overgang nog soepeler wordt.
Graag feedback,
groet, Wim Nijenkamp