Geen commentaar
ADVIDI - aanpassen van bestaande logo
Datum start: 22-12-2014
Datum einde: 31-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
speelde wel met gedachte om bestaande tail te verwerken in de AD maar gezien de inzendingen is dat concept al enigszins aanwezig. het toverwoord is voor mij Professionaliseren en daarbij de opmerking over je trademark-tail, vandaar dat ik afwijk van je vraag om e.e.a. in de letters te verwerken.
zet je Tail in zijn eigen icoon ruimte..geheel zoals hij was (never change a winning tail was het toch?) strakke moderne font gebruikt en een krachtige blauwe kleur. Eenvoud daardoor herkenbaar en fris...
volledig in lijn met een verandering naar meer professionaliteit.