zie vooral onder
Datum start: 13-04-2012
Datum einde: 27-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


okay...verklaar me voor gek...maar toch ga ik even trappen tegen de naam, was bezig de dummy op te zetten voor een visitekaartje...toen dacht ik wat een laptekst voor een website laat staan voor email-adres...ah domein bdem.nl is vrij
Vervolgens wederom weer minimalisme en zie resultaat.
bekeek al de strijd die nodig is designers te overtuigen de letters B en M te gebruiken...welnu ik gebruik the "DE" nu eens bewust B en M netjes aan de buitenkant DE..lekker boven ADVOCATEN...dus jah DE ADVOCATEN...met een vette DE..
scheelt bij telefoon opnemen al een mondvol!
Simplisme aan deze logo is juist de sterke kant..(philips en vele anderen)
Angel, bedankt voor het meedenken en je designs. We willen echter toch graag de gehele naam behouden zodat klanten weten met wie (van de twee) ze te maken hebben.

zie onder
blijft eenvoud (logo herkenning etc.)
driehoek wijst op advocaten, in driehoek de weegschaal....zelf staat de driehoek ook op punt te balanceren, tegelijk tussen bolderman de meijer.
kleur en lettertype natuurlijk altijd aan te passen. zie graag een reactie...

zie onderstaande
vlug geintje tussendoor..
de strijd die nodig is om het evenwicht tussen de B en de M in het logo te verkrijgen is hier niet nodig...beide heren hebben 2 letters buiten het vlak waardoor er weer een balans is...wederom simpel en derhalve gemakkelijke herkenning en logo kwaliteitsbewaking.

zie onder
minimalisme, kort door de bocht maar wel met gedachte
- het vrijere lettertype staat voor het persoonlijke gedeelte
- de bodem...de streep...Advocaten zakelijke lettertype toch aan het eind raakt het persoonlijke lettertype de basis lijn weer..
- kleuren combi match,
3 versies, onderste toch ook met hoofdletters.
Logo is makkelijk te herkennen
Logo - kwaliteitsbewaking (bevat geen raster of ingewikkelde druktechnische onderdelen) gemakkelijk bij te houden
Bedankt Angel voor je ontwerpen!