Geen commentaar
Datum start: 08-02-2015
Datum einde: 30-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
I am looking for another symbol than the A

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
It's not what I am looking for, but a sphere symbol might be a good idea. I considering a slight holistic approach in the work in the company

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geachte opdrachtgever Ruyter,
Hierbij ontvangt u mijn eerste bijdrage aan de door u geplaatste wedstrijd.
Het monogram wordt gevormd door de samengesmolten
letters "a" met "G" en een pijl.
De a van agilists
De letter G van Go forward
De pijl symboliseert de beweging, de vooruitgang
Met vriendelijke groet,
4+
Goedemiddag Ruyter,
Het kan zijn dat u tot nu toe druk bezig bent geweest met andere belangrijke zaken, maakt u nog even tijd vrij om mij een reactie te sturen a.u.b.?
Alvast bedankt.
4+
goedendag, bedankt voor de uitleg bij het logo. ik heb nog nergens feedback op gegeven. ik wil zo min mogelijk sturen in het creatieve proces. mijn grootste concullega is prowareness. het logo van modemerk esprit is ook opvallend.
specifiek voor dit logo vind ik de handschrift font van go forward niet mooi