Eventueel nog een ander voorstel...
Appel met een hart. Op zoek naar een logo voor een coachingsbedrijf.
Datum start: 30-08-2012
Datum einde: 13-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



de aangepaste versie inclusief coaching&training;

Bij deze ook nog de versie waarbij de L/i in de kleur is van de naam i.p.v. ICT.
Dag Nils en Roald. Bedankt voor de mooie ontwerpen! De L in de kleur van de naam vind ik beter. Het gaat anders teveel op ICT lijken. De appel zou voor mij heel subtiel nog iets meer een hartvorm mogen hebben omdat het nu voor mij niet echt zichtbaar is. De subtiliteit nu vind ik echter wel mooi!
Groet, Mija
Hoi,
Nog even een aanvulling. Graag zou ik de woorden coaching en training terugzien in het ontwerp. Is dat mogelijk? Dus Appel en daaronder wellicht coaching en training zodat gelijk duidelijk is waar het over gaat.
Uiteraard is dit mogelijk. Dit gaan we vandaag of morgen regelen. Het subtiele hebben we expres voor gekozen om het stijlvol te houden

Hallo Mija,
Hierbij onze inzending. Beeldmerk spreekt denk ik voor zich. Feedback is welkom.
Met vriendelijke groet,
Nils & Roald
Renn Design