Hallo Mija,
hierbij een nieuw voorstel.
groet,
Dennis
Appel met een hart. Op zoek naar een logo voor een coachingsbedrijf.
Datum start: 30-08-2012
Datum einde: 13-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Bedankt voor het beoordelen van mijn vorige inzending.
hierbij een aanpassing, graag hoor ik van u welke kant u op wil. als deze vorm u niet aanspreekt hoor ik het graag dan maak ik er echt meer appel van, iets volwassener kan ook.
uitziende naar uw feedback,
groet,
Dennis
Ha Dennis, Bedankt voor je ontwerp! Je verhaal erachter is leuk. Toch zou ik het graag inderdaad volwassener zien. De kleurstelling groen grijs vind ik mooi. De peer (of omgekeerd hart) mag iets meer appel zijn.Bij meerdere ontwerpen zie ik dat de L dezelfde kleur krijgt als de CT en daardoor gaat het op ICT lijken. Dat wekt wellicht verwarring op. Thanks zover!
Bedankt voor uw reactie, ik ga er mee aan de slag

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel.
Gezien uw jonge doelgroep heb ik inderdaad geprobeerd om met een catchy concept voor de dag te komen.
uw achterliggende gedachte Appel en Hart naar eigen gedachte Appels met Peren willen vergelijken.
De kleurstelling is een suggestie.
Uitziende naar uw feedback,
vriendelijke groet,
Dennis