Een iets contrastrijker concept, met de w als beeldelement, en bruikbaar als 5e element.
Artiesten logo
- Wedstrijd van: LindaTimmerman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 29-11-2012
Datum einde: 13-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tjeerd,
Bedankt voor je snelle reactie.
Dit is wat ons betreft te strak. En te simpel. Het liefst zien we echt een costum made lettertype dan een standaard lettertype.
Ik hoop dat je wat met de feedback kan.
Met vriendelijke groet,
Linda Timmerman

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname, de visie achter het logo is een diamond cut W. Door het perspectief straalt het luxe uit, door de eigenwijze W ontstaat er herkenning in het logo.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde