En een derde kleurvariant om de mogelijkheden te tonen.
vrgr. Johan
Avontuurlijk logo voor een buitensport bedrijf (canyoningen)
Datum start: 06-01-2014
Datum einde: 20-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ook natuurlijk in andere kleur mogelijk.
vrgr. Johan

Beste opdrachtgever,
Ik stuur u hierbij een ontwerp waarbij de nadruk hopelijk wat meer op het water ligt..
Ik stel uw reactie en feedback zeer op prijs.
vrgr. Johan

Een derde optie.
Graag ontvang ik weer uw reactie.
Bij voorbaat dank.
Johan

Beste opdrachtgever,
Bij deze presenteer ik mijn eerste schets.
Ik sta open voor uw kritiek, suggesties, ideeen mbt de vorm, kleur, gebruikte lettertypes etc. om zo hopelijk tot een logo naar wens te komen. Daarbij geldt in principe: alles is mogelijk!
Met vriendelijke groet,
Johan
Mooi logo maar meer voor een berggids dan dat het iets met canyoningen te maken heeft. Het water komt te weinig naar voren.