Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: TECH-to-MARKET
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 299.00
- Datum start : 27-08-2013 21:18
- Datum einde : 03-09-2013 21:14
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 75
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
- bestaand uit beeld (oneindig teken, zie toelichting) en tekst (TECH-to-MARKET), internationaal toepasbaar.
- gezien de markt (technisch, b2b, zakelijk) gaat voorkeur uit naar blauwtinten (ivm print bij voorkeur 1 blauwe steunkleur en wit/zwart). Zichtbaar op zowel donkere als witte achtergrond (eventueel een versie met wisselend wit of zwarte kleur + steunkleur).
- breed toepasbaar (business cards, PPT, advertenties, billboard, website).
- de organisatienaam is TECH-to-MARKET. We hebben er bewust voor gekozen om hier geen T2M van te maken. De industrie is namelijk behoudend en volledige naam spreekt voor zich.
- we hebben een beeldelement in gedachten dat goed onze visie weergeeft. Dit teken wordt in het technische vak gebruikt om oneindigheid weer te geven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oneindigheid.
Dit teken zou een schakel kunnen vormen tussen 'Tech' en 'Market'. Onze visie is er op gebaseerd dat techniek en markt een continue wisselwerking hebben op elkaar en het van belang is om deze twee werelden samen te brengen. En daar zijn wij in gespecialiseerd. Daarnaast is het een mooi teken om onze basis van samenwerking uit te leggen. Wij komen niet 1-malig binnen bij een bedrijf maar functioneren vaak als een lange termijn partner die naar behoefte inzetbaar is.
- kernwoorden: modern, zakelijk, techniek, internationaal, praktisch
- uit te leveren format: EPS, jpg, zw en kleur, omschrijving gekozen lettertype.
Bedrijfsomschrijving:
Wie zijn wij:
- 2 freelance marketing en communicatie experts (33/35 jaar jong, universitair geschoold, internationale werkervaring, dol op ons vak, gedreven om verandering bij klant te realiseren) omringd door een netwerk van uitvoerende experts (fotograven, naming experts, dtp-ers, web bouwers etc).
- gespecialiseerd in het internationaal vermarkten van technische producten in business-to-business omgeving
- op basis van >20 jaar ervaring ondersteunen wij klanten (start ups tot multinationals) op interim- en project basis
- Voorbeelden van klanten: Philips, Omron, Technische Universiteit Eindhoven, Rockpanel, Brainport bedrijven Eindhoven
- werkzaamheden: marketing, productontwikkeling, communicatie, pr, van strategisch tot uitvoerende aard.
Doelgroep:
Voorbeelden van klanten: Philips, Omron, Technische Universiteit Eindhoven, Rockpanel, Brainport bedrijven Eindhoven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleur blauw, evt. in combinatie met zwart/wit.
Voorbeelden uit technische b2b:
Te druk:
http://www.ebocube.com
Inhoudelijk goed, moderne uitstraling:
http://www.b2bcommunications.com (tekstwolkje betekent conversatie)
http://www.eloqua.com (ook gebruik van oneindig teken in letters)
http://www.hubspot.com (networking)
Te algemeen:
http://www.centagon.com
Te ouderwets:
http://www.consultek2.com
http://www.pyramidion.be
Karlijn Mirck
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
TECH-to-MARKET zegt :
Dag Karlijn, dank voor je inzending. Zou je misschien een variant kunnen maken met blauwe tint? Dat past goed bij onze technische b2b markt. Misschien wordt het daardoor saai, maar dan kunnen we er ons een voorstelling van maken.
Dank, Patricia -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-