Bedrijfsnaam met logo voor voetbalspeciaalzaak

Datum start: 18-04-2016

Datum einde: 09-05-2016

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Pakkende naam & logo voor een nog op te richten keten van voetbalspeciaalzaken.
Daarnaast dient dit logo zo opgebouwd te zijn dat deze ook middels een kleine aanpassing voor sneaker en hardloopspecialisten kan worden gebruikt.

Vereiste: Het huidige logo van de retailer moet blijven bestaan. Er komt dus een speciale toevoeging bij aan zijn logo.
Bijvoorbeeld Sport2000 heeft winkels met een subtitel soccercenter en runningcenter


Om mee te starten is het logo van Sport-inn toegevoegd. Deze staat al groot op de gevel.

Bedrijfsomschrijving


Sportimo Retail is de dienstverlener voor 17 sport-fashion retailers.
onze ondernemers werken met merken als Nike, Adidas, Puma, Asics etc.

Vanuit de consument gezien is er steeds meer de wens dat het duidelijk is wat hij/zij kan verwachten bij een winkel.
Met de voetbalspeciaalzaken starten wij een pilot om ondernemers die gespecialiseerd zijn in voetbal een toevoeging aan hun winkel te geven middels een onderscheiding (het te ontwerpen naam + logo) als zijnde voetbalspecialist.

Doelgroep


Het zal in eerste instantie gaan om fysieke retailers, geen webshop.

Voetballers kunnen bij deze retailers kiezen uit een breed assortiment van voetbalschoenen & accessoires. De nieuwste modellen zijn altijd aanwezig en de ondernemer heeft verstand van zaken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Petje Petje
logo-petje-TK2JQJXM

Geen commentaar

PetjePetje

Hoi goedemorgen sportimo
Ik heb de naam Sportwal gebruikt alle domeinen zijn nog vrij Mijn idee klink een beetje gek maar een wal(Muur) van voetbalschoenen daar dacht ik aan maar hoor natuurlijk graag uw feedback erop
met creatieve groeten Petje

Sportimo-retailSportimo-retail

Beste Petje, dank voor je inzending! Ik begrijp waar het vandaan komt, het idee dat het vervormbaar is naar andere doelgroepen is leuk.
Qua design heeft het teveel weg van Sport-inn, de wens is een subtitel/merk die ook op zichzelf herkenbaar is.
Qua kleurencombinatie is dit nog niet stoer en pakkend.

Wellicht heb je de mogelijkheid om er nog eens naar te kijken?

Hopende hiermee passende feedback gegeven te hebben!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.