Bedrijfsnaam met logo voor voetbalspeciaalzaak
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Sportimo-retail
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 18-04-2016 15:32
- Datum einde : 09-05-2016 15:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Daarnaast dient dit logo zo opgebouwd te zijn dat deze ook middels een kleine aanpassing voor sneaker en hardloopspecialisten kan worden gebruikt.
Vereiste: Het huidige logo van de retailer moet blijven bestaan. Er komt dus een speciale toevoeging bij aan zijn logo.
Bijvoorbeeld Sport2000 heeft winkels met een subtitel soccercenter en runningcenter
Om mee te starten is het logo van Sport-inn toegevoegd. Deze staat al groot op de gevel.
Bedrijfsomschrijving:
Sportimo Retail is de dienstverlener voor 17 sport-fashion retailers.
onze ondernemers werken met merken als Nike, Adidas, Puma, Asics etc.
Vanuit de consument gezien is er steeds meer de wens dat het duidelijk is wat hij/zij kan verwachten bij een winkel.
Met de voetbalspeciaalzaken starten wij een pilot om ondernemers die gespecialiseerd zijn in voetbal een toevoeging aan hun winkel te geven middels een onderscheiding (het te ontwerpen naam + logo) als zijnde voetbalspecialist.
Doelgroep:
Het zal in eerste instantie gaan om fysieke retailers, geen webshop.
Voetballers kunnen bij deze retailers kiezen uit een breed assortiment van voetbalschoenen & accessoires. De nieuwste modellen zijn altijd aanwezig en de ondernemer heeft verstand van zaken.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Petje
-
-
Petje zegt
Hoi goedemorgen sportimo
Ik heb de naam Sportwal gebruikt alle domeinen zijn nog vrij Mijn idee klink een beetje gek maar een wal(Muur) van voetbalschoenen daar dacht ik aan maar hoor natuurlijk graag uw feedback erop
met creatieve groeten Petje -
Sportimo-retail zegt :
Beste Petje, dank voor je inzending! Ik begrijp waar het vandaan komt, het idee dat het vervormbaar is naar andere doelgroepen is leuk.
Qua design heeft het teveel weg van Sport-inn, de wens is een subtitel/merk die ook op zichzelf herkenbaar is.
Qua kleurencombinatie is dit nog niet stoer en pakkend.
Wellicht heb je de mogelijkheid om er nog eens naar te kijken?
Hopende hiermee passende feedback gegeven te hebben! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-