Beste David,
Hierbij mijn inzending voor deze contest. Ik wilde me laten inspireren door het gebouw. Het project gaat om het samenbrengen van verschillende soorten kunst onder een dak. Het dak moest voor mij absoluut niet ontbreken in het logo. Na een tijdje op zoek geweest te zijn naar verschillende beelden van het energie huis schoot er een mooie foto van het oude energiehuis aan mijn ogen voorbij. Een foto van een transparant dak die omhoog bleef door veel verschillende soorten balken. HIerin zijn de vele verschillende soorten balkjes een metafoor voor de verschillende soorten kunst die dit project overeind houden. De transparantie ertussen laat zichzelf raden.
Kortom een kunstzinnig abstract logo met een mooi idee die het project omschrijft zonder afbreuk te doen aan de historie van het pand.
Met Vriendelijke groet,
Tim Molenaar
Beeldmerk Energiehuis
- Wedstrijd van: David van Wijngaarden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2011
Datum einde: 13-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

