Hallo David,
Ik kon het niet laten met het gebouw aan de slag te gaan. Ik heb nu alles gecombineerd.
Ik hoor graag of dit jullie aanspreekt,
met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
Beeldmerk Energiehuis
- Wedstrijd van: David van Wijngaarden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2011
Datum einde: 13-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo David,
Leuk dat het jullie aanspreekt! Ik heb nu de slogan verwijderd en de vorm van het huisje aangepast.
Ik kijk uit naar jullie reactie!
met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
BrightID grafische vormgeving

Beste David,
Ok Dordrecht, ik zag iets over gemeente Rotterdam staan, vandaar dat ik daarop kwam. Foutje! Er staat nu keurig Dordrecht in. Ik heb de naam aan elkaar gelaten en een variant bedacht met een windmolen.
Ik hoor graag hoe je het nu vindt,
met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch,
BrightID grafische vormgeving
Beste Thessa,
Leuk! Je laatste variant vinden we geslaagd maar liever zien we een logo zonder slogan (huis voor de podiumkunsten) en het huisje nog abstracter (zonder \'ramen\' misschien?.
met vriendelijke groet,
David van Wijngaarden

Beste David,
Hierbij mijn logo ontwerp. Ik heb in het ontwerp gekozen voor een typografie die doorloopt in het silhouet van een huis. Dit staat voor het energiehuis. De cirkels zijn een centrum/middelpunt waar alles gebeurt, maar ook een oog. De zwarte balk vormt de basis, maar ook het podium, de plaats waar alles gebeurt. Het is een robuust, pakkend, strak logo, dat qua stijl past bij een industrieel gebouw.
Ik hoop dat het jullie aanspreekt!
met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
BrightID Grafische vormgeving
rotterdam=dordrecht toch?
Beste Thessa,
Dank voor je inzending. Onze voorkeur gaat uit naar een logo waarbij het woord \'Energiehuis\' niet in vormgeving is gesplitst (energie - huis) om te voorkomen dat deze begrippen een los leven leiden. Wij zien liever ook geen \'slogan\' in het logo. \'Zien\' is wat ons betreft ook iets te beperkt, beleven kan met meer zintuigen. En ja, het Energiehuis staat in Dordrecht :).
Eventuele aanpassingen zien wij met belangstelling tegemoet.
namens Stg. Energiehuis,
David van Wijngaarden
bestuursvoorzitter