Bedankt voor uw reactie! Ik heb van de tekst één geheel gemaakt en het logo nog iets aangepast ;-) Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Beeldmerk Energiehuis
- Wedstrijd van: David van Wijngaarden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2011
Datum einde: 13-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bedankt voor uw reactie! Daar kan ik wel wat mee ;-) Bij deze een nieuw voorstel. Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Beste Sandra,
Leuk! Wij zien zoals gezegd liever \'energiehuis\' als 1 woord in dezelfde stijl/kleur/dikte etc. Eventuele aanpassingen zien wij met belangstelling tegemoet.
namens Stg. Energiehuis,
David van Wijngaarden

En nog een variant!
Groetjes Sandra

Bedankt voor uw reactie! Bij deze een nieuw voorstel met \"energiehuis\" op één regel. Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Beste Sandra,
Onze voorkeur gaat uit naar inzendingen waarbij het beeldmerk meer associatie oproept met podiumkunsten en/of energie dan met \'huis\'. Je inzendingen zijn zeker robuust en herkenbaar, maar om genoemde reden niet kansrijk. Natuurlijk staan we open voor meer inzendingen.
namens Stg. Energiehuis,
David van Wijngaarden

Beste mevrouw, meneer,
Bij deze mijn eerste ontwerp voor uw nieuwe logo. Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Beste Sandra,
Dank voor je inzending. Onze voorkeur gaat uit naar een logo waarbij het woord \'Energiehuis\' niet in vormgeving is gesplitst (energie - huis) om te voorkomen dat deze begrippen een los leven leiden. Wij zien liever ook geen \'slogan\' in het logo. Eventuele aanpassingen zien wij met belangstelling tegemoet.
namens Stg. Energiehuis,
David van Wijngaarden
bestuursvoorzitter