Hallo David,
bedankt voor je reactie. geen probleem, hierbij de gewijzigde versie. het komt alleen de zichtbare leesbaarheid (wat je in 1 seconde in het voorbijlopen opneemt) iets minder ten goede wat ons betreft. qua stijl kan het prima.
gr. Roy & Jeanine
Beeldmerk Energiehuis
- Wedstrijd van: David van Wijngaarden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2011
Datum einde: 13-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste David,
hierbij onze inzending. we hebben net als bij het gebouw gekozen voor een wijds logo met brede/stabiele verbindingen en diverse niveaus (diktes).
de ondertitel heeft een kleine stijlslag naar het \"ouderwetse\" dankzij de schreven.
de rest vh logo spreekt denk ik voor zich.
met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
Welke schreven bedoelen jullie? Wel een robuust logo!
Beste Roy en Jeanine,
Dank voor jullie inzending. Onze voorkeur gaat uit naar een logo waarbij het woord \'Energiehuis\' niet in vormgeving is gesplitst (energie - huis) om te voorkomen dat deze begrippen een los leven leiden. Wij zien liever ook geen \'slogan\' in het logo. Eventuele aanpassingen zien wij met belangstelling tegemoet.
namens Stg. Energiehuis,
David van Wijngaarden
bestuursvoorzitter